Subject: RE: Kiri
From: Piret Tõnnus-Saks <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 09:08:58 +0200

Tere Marek Lind

Tänan edastatud teabe eest.

Mõistan, et vanade juhendite arhiivist väljaotsimine nõuab aega. Samas usun 
aga et Teie suudate 2005-2006 kehtinud juhendi mahasõitudele määratud nõuete 
kohta arhiivist kätte saada hiljemalt 10. aprilliks 2024.

Palun edastage mahasõitudele 2005-2006 kehtinud Maanteeameti juhend e-posti 
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Piret Tõnnus-Saks

Maali kinnistu omaniku esindaja

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Friday, March 8, 2024 3:37 PM
To: Bergsi Consult OÜ <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Saadan Teile lingid asjakohastele materjalidele järgnevalt.

Teede- ja sideministri 28.09.1999 määrusega nr 55 kinnitatud maanteede 
projekteerimisnormid: TSM_m_55_.pdf (riigiteataja.ee) 
<https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/0000/0076/3437/TSM_m_55_.pdf>

Mahasõit tüüp I ja II: https://www.transpordiamet.ee/media/2795/download . 
See juhend pärineb küll aastast 2011, kuid samu põhimõtteid rakendati ka 
eelneval kümnendil. Viie päevaga pole paraku realistlik teedevalitsuse ajast 
pärit juhendmaterjali Maanteeametist Transpordiametiks muutunud asutuse 
arhiivist üles leida.

Lugupidamisega

Marek Lind

Kooskõlastuste üksus

tel 54501752

Pealkiri: Vastus teabenõudele: riigiteelt 11342 Maali kinnistu mahasõit

Registreerimise kuupäev: 08.03.2024

Registreerimise number: 3.3-6/24/3699-2.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 04.03.2024 kuni 
04.03.2099, vastavalt AvTS § 35 lg 1 p 12.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>